O estudo informativo e de impacto ambiental dun novo acceso entre a comarca de Trives e a estrada N-120 foi orzado en 239.623 euros, segundo recolle a convocatoria do concurso de redacción de ambolos traballos. O anuncio realizouno a Consellería de Política Territorial, Obras Públicas e Transportes, que fixou un prazo de 14 meses para a súa redacción. Este departamento apunta que a nova estrada, da que tamén se beneficiará a comarca de Caldelas, ten como obxectivo "dotar a esta zona dunha infraestrutura de comunicación axeitada ás súas necesidades de mobilidade". A consellería que dirixe María José Caride tamén resalta a "notable mellora" que o acceso suporá para as comunicacións entre esta zona e o sur lucense. Aínda que o trazado determinarao o estudo informativo, barállanse dúas opcións: Trives-Montefurado (Quiroga) e San Xoán de Río-San Clodio (Lugo), polo Alto dá Moá. En todo caso, a lonxitude do enlace será de 12 a 14 quilómetros, segundo Política Territorial. O traballo deberá reflectir o trazado da nova estrada, os ramais de conexión con outros viarios e a súa compatibilidade e coordinación cos proxectos do Ministerio de Fomento. Esta esixencia obedece á necesidade de adecuar o acceso á futura autovía A-76, que comunicará Ponferrada con Ourense e cuio trazado discorrerá por Monforte. Así o apuntaron onte fontes socialistas, confirmando deste xeito o informe técnico que descartou o Corredor número Tres, que discorre por Trives e Castro Caldelas, e cuia reivindicación mobilizou por centos de veciños destas comarcas. ?Vai buscar a A-76?, apuntaba o dirixente do PSOE.
Alfredo Estévez: "É un mal menor"
O presidente da "Asociación prol A-76. Corredor Tres. Por Ourense", Alfredo Estévez, recibe o anuncio da Consellería de Política Territorial como "un mal menor". Explica que a última promesa que recibiu da clase política "foi ese enlace". Con todo, o empresario de Caldelas non desborda entusiasmo ante a nova estrada. "Nós sempre dixemos que non aceptariamos esa solución", dixo e ratificouse na súa demanda dun trazado ourensán para a futura autovía Ponferrada-Ourense. Pero as súas protestas poderían quedar reducidas a unha queixa verbal, pois a capacidade de mobilización da Plataforma prol A-76, que preside, está baixo mínimos. "Teremos unha reunión ou 15 de maio e probablemente se disolva. Vos integrantes dá directiva xa estamos esgotados", dixo. O alcalde da Agrupación Independente de Trives, Francisco José Fernández, considera "unha boa noticia" a decisión do departamento de María José Caride. Explica que, "se, como todos os indicios apuntan, o corredor elixido para a A-76 non vai ser o número tres, era necesaria a nova estrada". O rexedor aclara que "non podiamos esperar a que finalizase a futura autovía para ter o acceso, pois estariamos falando de moitos anos". Francisco José Fernández avoga por un trazado a través do concello que dirixe. "Se para ir ao Barco, hai que viaxar ata Caldelas, non solucionará nada e nós dependemos dos servizos barquenses"
NOVA PUBLICADA NA REXIÓN.
Como podedes apreciar, a Comarca de Caldelas e todolos caldelos temos "moito" que agradecerlle ao Ministerio de Fomento. Que pasa... non existimos...
Pareceme unha auténtica vergoña. Xa nos quitaron a N-120, e agora pretenden deixarnos satisfeitos con un enlace que probablemente non pasa nin polo noso concello.
2 comentarios:
Javier vexo que non eres capaz de ver dous palmos máis alá da Abeleda (e digo esto con todo o cariño do Mundo). A autovía A-76 nace para conectar unha ampla zona de España con Galicia, tendo a grandísima sorte de que a terceira entrada á nosa Comunidade vai pasar preto do teu pobo. As autovías non se fan para sacar da miseria ás aldeas senón para crear unha mobilidade de xente e mercadorías. O máis normal é que a autovía pase preto de Monforte,pola súa poboación e porque así unirase ás autovías Ourense-Lugo e Monforte-Chantada.
Nós en vez de alegrarnos de que un goberno aposta por poñer unha autovía a 18 minutos da Abeleda seguimos coa teima de que queremos que pase pola nosa horta.
¿non somos capaces de ver que gracias a esta infraestructura a xente de Madrid estará máis preto de nós e haberá máis posibilidades de que medre o turismo?
A veces somos tan localistas que somos incapaces de ver o beneficioso de esta infraestructura para nós.
E ademais sirve que unha autovía pase polos pes da nosa casa para que un pobo se desenvolva? Hai exemplos como A Gudiña, a Mezquita, Riós, Monterrei, etc... que demostran que se non somos capaces de adaptarnos a estas vías os pobos seguen igual.
Posiblemente moitos dos que queren que a autovía pase por diante do seu portal estarían manifestándose se che tiran a casa ou se che cortan o pobo polo medio ou se che levan por diante as viñas.
Hai que ser máis serios e non caer na demagoxia.
Espero que medites sobre este tema
Creo que non tes moi claro onde esta a Abeleda. Se a A-76, pasase polas terras de Caldelas e Trives, en vez de falar de 18min, como dis ti estaria a falar da metade de tempo. Sei que as autoestradas son unha arma de dobre fío. Pero os alcaldes desta zona tiñan uns proxectos moi veneficiosos que de non pasar a autoestrada seguramente non se leven a cabo. Faloche de parques industriais... Sen unha infraestructura como esta é case imposible poder levalos a cabo, xa que os transportes fanse moi complicados.
A xente de Madrid como dis, estaría igual de cerca fágase por onde se faga. Vexo que ti tamén tiras polo teu.
Dígoche que desde que nos quitaron a N-120, negocios da hosteleria da zona tiveron que pechar as portas. Antes, Castro Caldelas, Sas de Penelas e Trives eran paradas case que obrigadas de transportistas, turistas etc..
Querida amiga, eu sigo sin ver máis de dous palmos da Abeleda.
Un saúdo.
Publicar un comentario